chokl8crave.blog.hrPhotobucketPhotobucket slinacolada.blog.hr

chokl8crave

dakako da svijet more bitnije preokupacije. mene standardno ne. tu je MOJE VIRTUALNO IŽIVLJAVALIŠTE GDJE LAPRDAM BEZVEZE i gdje teme osciliraju od proniknuća u ponore ljudskog uma preko heripoterova pimpeka pa do onih zakon shuza jučer.
srkni.blog.hr
NEK NIKOG NE VRIJEDA MOJ POMAN ODABIR RIJECI NIT FINI TON. NORMALNI I OZBILJNI SMO U SVAKODNEVNOM ZIVOTU. TU SE PRESERAVAMO.
BAR JA
zubo


...da vam nesh shapnem (i sve ostalo što vas je oduvijek nezanimalo) kliknite tu



{čoklit:krejv}

jer volim čokoladu. i nikad mi je nije dosta.




chokl8crave's SlinaColada

četvrtak~08.05.2008.~01:08

.::if you always do what you always did, you'll always get what you always got.



                  
chokl8crave

da vi samo znate kak je meni dobro legao ovaj vikend. (jep, znam da je cetvrtak. pomak u fazi.)

i da vi samo znate kolko sam ja odurno samozadovoljna lejtli. i umorna i neispavana, ali turbo mega samozadovoljna.


neke konstante fakat uvijek ostaju. shtono im i ime kaze jel.
prsnli sam uvijek voljela dobar izazov. jer razvalit dobar izazov je ami njami papica za moj ego kojem tripanja nikad dosta.

past s marsa u nesto o cem pojma nemam, u okolnostima u kojima svi ocekuju da sam apsolutni bas ono skroz idiot, a onda mic po mic ostavljat *paf efekt* za sobom dok paralelno ispunjavam i ukombiniravam neke intimno bitne kriterije, to je meni jedan fini bas prajsles osjecaj.
svako tolko mi dode da si pljescem kad skuzim kolko sam napredovala u usporedbi sa samom sobom pred koju godinu u svim onim pizdarijama oko kojih sam svojedobno hiperventilirala od nevjerice nad tudim sebedupstvom. prave domete debilizma nekih likova od kojih mi je svojedobno zastajao mozak al sam ih vjecito dozivljavala uz strahopostovalacki "ja-jos-ucim" odmak, tek sad zbilja vidim. bome fina krila daje znat da sam nadmasila ono sto mi je nekad bilo daleko. jos kad znam da slijedim tocno ono kaj sam si zacrtala kao plan za normalan zivot kakav si zelim - kak da si ne pljescem. jebatga, pomak trazi pomak.

afkors, usadeni kretenizam mi upravo sikce iz primozga da nek smanjim ekstazu jer bi me mogla sustic kakva daska svemirskog balansa tres po glavi. kao, zacoprat cu se i to. e pa necu bas. ne priznajem ja takav balans.

ono sto mi je falilo a vratilo se ovaj vikend je INSPIRACIJA. creative production. koja mi je lejtli gadno zastekala. jer se nije imala kad ispoljit pa se nakupljala i pizdila i nadrkavala me. e pa dah si oduska. u svakom smislu :D jos cekam ulovit vremena za napravit creation-wise sve kaj bih htjela, al bude to vec.


ipak, s nekim drugim konstantama nikak izac na kraj. kako li mi je muka dizat se ujutro. jednom kad se dignem sve je super, ali to dok se dignem... da vidite vi koja muka, ajme meni. ipak sam ja nocni stakor. al da je jebeno dobar osjecaj veselit se svakom danu, fakat onako, nabrijano, jedva cekat - o da, o je. e





        
   <"komentar">    linkaj post 
THINGS I : [MAKE] : [THINK] : [LIKE] : [LISTEN TO]
.
 

Twitter Updates


    Add to Google

    TRLA chokl8crave INTERNET:

    ~powered by TUMBLR




    Instagr.am:








    momentališe aktuališe. automatiše skroliše:






    HypnotEYEZZd by Chokl8crave
    YOU KNOW YOU STALK ME,
    XO chokl8crave ;)
    ...........................................................................................credits // design:chokl8crave [srkni.blog.hr] // image hosting: | photobucket | slide |  



    .................................................................chokl8crave