chokl8crave.blog.hrPhotobucketPhotobucket slinacolada.blog.hr

chokl8crave

dakako da svijet more bitnije preokupacije. mene standardno ne. tu je MOJE VIRTUALNO IŽIVLJAVALIŠTE GDJE LAPRDAM BEZVEZE i gdje teme osciliraju od proniknuća u ponore ljudskog uma preko heripoterova pimpeka pa do onih zakon shuza jučer.
srkni.blog.hr
NEK NIKOG NE VRIJEDA MOJ POMAN ODABIR RIJECI NIT FINI TON. NORMALNI I OZBILJNI SMO U SVAKODNEVNOM ZIVOTU. TU SE PRESERAVAMO.
BAR JA
zubo


...da vam nesh shapnem (i sve ostalo što vas je oduvijek nezanimalo) kliknite tu



{čoklit:krejv}

jer volim čokoladu. i nikad mi je nije dosta.




chokl8crave's SlinaColada

nedjelja~28.09.2008.~11:22

.::ja kakti ne volim shopping, đenerali spiking.



                  
nemam taj dio mozga.
osim kaj me nekad obuzme. posve. jer robicu as such - volim much.
nekidan bje dan kada sam tako pomahnitala u deliriju.
nu par stvarcica kojima si ucinih dizastr tekucem.

ujedno i primjer kako ja to ne volim shopping:
chokl8crave

zahvaljujuci mojoj podvojenoj personi koja ovisi o mudu dana
imamo dan kada cu se probuditi i kada ce robica biti tek sila prilika i civilizacijska tekovina. a imamo i dan kada je robica prekrasno sredstvo komunikacije kojim ispoljavam svoju osobnost i stav i neiskazivo me ispunja birati novi prajsles masthev piece koji ce biti samo moj i nikad dosta takvih. a nekad samo pokemonski manicno moram skupit sve (also know as dan koji je sjeban pa vrsim terapiju sjebanog dana shoppingom.)


najcesce mi periferni vid za izloge ne radi.
ak me vidite kak hodam gradom i buljim u izloge, budite sigurni da zapravo buljim u sebe i u svoj outfit dana. ili glumim da gledam u drugom smjeru jer vas zelim izbjec.

jos jedan primjer kako ja to nisam voljela shopping nekidan:
Photobucket

estrogenski impuls u mozak okine me cca 2 put godisnje i tada obavim ubilacki shopping, tak da mi šleper treba za do doma i da se ni uz najzesci napor nemrem vise dosjetit nicemu kaj bi mi moglo zatrebat. u ostale random dane u godini, kaj spontano zapne za oko, spontano sleti i u ormar. a to biva rijede nego cesce.


jos jedan primjer kako nisam voljela shopping nekidan:
Photobucket


da bi isla nesh kakti gledat, moram se tog dana probudit bas specijalno in mud. a i tad me izbezumljuje beskonacno buljenje i biranje. jebo - vidim, svidam, kupim. olaksavajuca je okolnost imam radar za brzo nac perfektnu stvarcicu pa i u hrpi najdosadnijeg dreka.

tipa nekidan:
chokl8crave


s druge strane, voršipiram robicu. a jos vise accessoire. cipele, torbe, chuke, nakit, naocale, salevi, kape, rukavice, vesh. svrsh! svrsh, svrsh! svrsh! svaki tracak razuma tu je switched off. ne postoji ni (pre)skupo ni (pre)jeftino, nikakvih mjerila nema osim intenziteta moje ekstaze u trenutku kada uocim ili zamislim zeljeni objekt.

primjerice nekidan ovo:
Photobucket

ili

Photobucket

truth be told, shopping kao i robicu volim uber alles. ono sto hejtam je windowshopping
. olitiga nahodavanje po ducanima i gledanje kaj ima. a nish ne kupit neg samo ic gledat. dosadno i iritantno. i ne kuzim foru.
tomu je tako iz 2 razloga:
< prvi r. >
lijena sam. pa mi se ne da ic. fizicki. zato volim my fejvrit toy (iako tragicno zapostavljen) - polyvore. jos kad bi to sve doslo k meni. hm.

< drugi r. >
nezamislivo me frustrira vidjet nesh kaj zelim a ne kupit to, to nema smisla. i nezamislivo me frustrira. ja kad nesh vidim ja to moram i imat. or else sam frustrirana. a onda svi pate. kuis.


i tak. nije mi lako. fino


reko, ajd jos jedan kokosh post.
uskoro ce i neki pametni postonja. oce, oce. osjecam ga.
prehladena sam. vrlo. nemrem govorit ali uopce. ni disat bas. status o iscurivanju na nos sebi samoj i bladi frikin gaddemn prehladi je i dalje aktualan.




        
   <"komentar">    linkaj post 
THINGS I : [MAKE] : [THINK] : [LIKE] : [LISTEN TO]
.
 

Twitter Updates


    Add to Google

    TRLA chokl8crave INTERNET:

    ~powered by TUMBLR




    Instagr.am:








    momentališe aktuališe. automatiše skroliše:






    HypnotEYEZZd by Chokl8crave
    YOU KNOW YOU STALK ME,
    XO chokl8crave ;)
    ...........................................................................................credits // design:chokl8crave [srkni.blog.hr] // image hosting: | photobucket | slide |  



    .................................................................chokl8crave