chokl8crave.blog.hrPhotobucketPhotobucket slinacolada.blog.hr

chokl8crave

dakako da svijet more bitnije preokupacije. mene standardno ne. tu je MOJE VIRTUALNO IŽIVLJAVALIŠTE GDJE LAPRDAM BEZVEZE i gdje teme osciliraju od proniknuća u ponore ljudskog uma preko heripoterova pimpeka pa do onih zakon shuza jučer.
srkni.blog.hr
NEK NIKOG NE VRIJEDA MOJ POMAN ODABIR RIJECI NIT FINI TON. NORMALNI I OZBILJNI SMO U SVAKODNEVNOM ZIVOTU. TU SE PRESERAVAMO.
BAR JA
zubo


...da vam nesh shapnem (i sve ostalo što vas je oduvijek nezanimalo) kliknite tu



{čoklit:krejv}

jer volim čokoladu. i nikad mi je nije dosta.




chokl8crave's SlinaColada

subota~25.10.2008.~21:04

.::hmmm.



                  
stvar dvije tri koje moram podijeliti :D


prvo
prebacila sam si fejs s engleskog na "pirate".
hilerijus, preporucam.
chokl8crave


dalje
ovako vam se moj otac bori za moje zdravlje.
ovo sam nasla
nakon kaj je on nasao praznu kutiju od pljuga.
dozivite s koliko je samo strasti probodeno. rofl lol hilerijus
Photobucket
mwahahahaha.
cista konceptuala.
:D :D


jos dalje

meet my ritpapir.
[je, ovo mora da je neko dno krajnosti bloganja, svemir gets to meet my ritpapir]
Photobucket
ovo je cijela jedna familija pingvina, kolko ja vidim.
nemam problema s cvjeticima, rombicima i tako tim
ali
jesam li cudna ako mi predstavlja nelagodu *upotrijebiti * obitelj pingvina?
nekak nemrem.


za kraj

vam moram jos nesto pokazati.

ajoj.

ucinijo sam nesto
zbog ceg tocno znam vec sad
ko ce me ubit i ko ce mi kaj rec, padobranchadi moja evridejlajfna
dok vama onlajn to i nece bit neki faktor najvjerojatnije

mislim da sam se nedavno vec pozalila kak lejtli nemrem vidjet skare bez da si recnem malo kose.
maloprije je ta pojava dozivjela svoj klimaks.

ansone ak citas, reci cu samo da je ono zbog ceg si me htjela udavit kad si me vidla u zahodu gapa dvijetisuceprve
goli kurac
naspram ovog sto ucinih sad.

evo slika.
lepo molim
trepcuci jako,
budite njezni,
jos sam u osjetljivom razdoblju prilagodbe.


zazeljele smo se promjene
ja i moja oduvijek duuuga kosurda
i pozeljele izgledat kakti ozbiljnije.
moj je moto > ak je vec promjena, nek bude radikalna.
pa sam rezala radikalno.
vrlo radikalno.

chokl8crave

mislim da jos uopce nisam svjesna kaj sam napravila.
sad kad sam prebacivala fotku s mobitela, vidjela sam si kosu na nedavnom autoportretu.
i stislo me sve.
ajoj.
chokl8crave


ajojajojajoj
bites nails bites nails bites nails
sto sam ucinijo...



spontano mjenjanje teme:
napokon zimsko racunanje vremena!
napokon!
napokon!
spavam cuku dulje!
da vi znate kak to mene veseli!
+ napokon ima sanse da dodem ujutro na posel :D





        
   <"komentar">    linkaj post 
THINGS I : [MAKE] : [THINK] : [LIKE] : [LISTEN TO]
.
 

Twitter Updates


    Add to Google

    TRLA chokl8crave INTERNET:

    ~powered by TUMBLR




    Instagr.am:








    momentališe aktuališe. automatiše skroliše:






    HypnotEYEZZd by Chokl8crave
    YOU KNOW YOU STALK ME,
    XO chokl8crave ;)
    ...........................................................................................credits // design:chokl8crave [srkni.blog.hr] // image hosting: | photobucket | slide |  



    .................................................................chokl8crave